DIE AUFGABE
Empowering People – Building Bridges – Learning Culture – Change Essentials
2 Tagesveranstaltungen mit 700 Gästen
1 Kommunikative Abendveranstaltung mit gesondertem Thema
DIE LÖSUNG
Ort: Station Berlin
F & B:
Lunch: Dip It & Streetfood Markt
Veganer Schwarzbrot-Burger mit pulled Jackfruit und Avocado
Handgeschabte Käsespätzle mit Röstzwiebeln und Käsedip
Veganer sticky Kokosreis mit gegrilltem Pfirsich und angefrorenen Himbeeren
Melonen-Chia-Pudding mit gegrillter Mango und Honeycress
Abendveranstaltung “Alice im Wunderland”
"Schwarze Erde aus dem Wunderland" Schwarzer Quinoa mit gratiniertem Ziegenkäse, gegrillter Melone und Safranpopcorn
"Fliegenpilze aus dem Zauberwald" Waldpilz-Rucola-Ragout mit Weizenrisotto und gebranntem Gorgonzolabruch
Culpepper Team:
25 Köche / 4 Serviceleiter / 30 Service / 12 Logistiker
HIGHLIGHTS
Food, Mobiliar und Dekokonzept zu “Alice im Wunderland”
THE CHALLENGE
Empowering People - Building Bridges - Learning Culture - Change Essentials
2 day event with 700 guests
1 communicative evening event with a separate theme
THE SOLUTION
Location: Station Berlin
F & B:
Lunch: Dip It & Street Food Market
Vegan brown bread burger with pulled jackfruit and avocado
Hand-scraped cheese spätzle with fried onions and cheese dip
Vegan sticky coconut rice with grilled peach and frozen raspberries
Melon chia pudding with grilled mango and honeycress
Evening event "Alice in Wonderland"
"Black Earth from Wonderland" Black quinoa with gratinated goat's cheese, grilled melon and saffron popcorn
"Toadstools from the magic forest" Forest mushroom rucola ragout with wheat risotto and baked Gorgonzola crunch
Culpepper Team:
25 chefs / 4 service managers / 30 service / 12 logisticians
HIGHLIGHTS
Food, furniture and decoration concept for "Alice in Wonderland"